vendredi 4 août 2017

Wonderful Moments!!

Hi Friends,

Torsa here , with my Guest DT Inspiration !! This month Cuts2luv have awesome purple mood board, I am in love with the color pallet !! Here is my first project for this month !!

Bonjour mes amis,

Torsa avec vous pour ma page DT invitée inspirée du tableau. Ce mois-ci Cuts2luv a un magnifique moodboard dans les tons de violet, je suis en amour avec cette palette de couleur! Voici donc mon premier projet du mois! 


And here is the gorgeous mood board for August!!
Et voilà le magnifique tableau (version anglaise) pour Août!! 

And below are few close-ups :




Here I have used following Badges from Cuts2luv 
J'ai utilisé les badges suivants de Cuts2luv

1. 3 buttons 1 "Dreamy


2. 3 badges 1 "Happiness


Come and join us in August Challenge !!
Venez rejoindre notre défi d'Août!!

Hugs,

1 commentaire:

  1. Asking questions are really fastidious thing if you are not understanding something completely, but this paragraph
    provides fastidious understanding yet.

    RépondreSupprimer

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!